به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مُهر و جمعی از مسئولان عصر چهارشنبه با حضور در جمع جوانان این شهرستان، بر پیگیری خواسته آنها تا تحقق نتیجه مطلوب تاکید کردند.
چند تن از جوانان شهرستان مهر در سخنانی گفتند که با وجود برخورداری این شهرستان از ظرفیت متخصصان بومی، این نیروها همچنان از فرصت اشتغال ایجاد شده در پالایشگاه اتان محروم هستند و از این رو، مسئولان باید برای تحقق خواسته مردم منطقه چاره اندیشی و اقدام عملی داشته باشند.
این افراد گفتند که بر اساس ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه، صنایع مستقر در هر منطقه می‌بایست در زمینه استفاده از نیروی انسانی مورد نیاز خود، اولویت را به افراد واجد شرایط بومی همان منطقه اختصاص دهند.
آنها همچنین خواهان حضور مدیران پالایشگاه استحصال اتان در جمع جوانان شهرستان مُهر برای پاسخگویی به مطالبات مردمی شدند.
به گفته این افراد، پالایشگاه استحصال اتان در 10 کیلومتری مرکز شهرستان مُهر در مرحله پایانی ساخت است و در حال جذب و آموزش نیروهای مورد نیاز است.
پالایشگاه استحصال اتان ریکاوری شهرستان مُهر از مصوبات سفر اردیبهشت ماه 94 رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان فارس است و عملیات ساخت آن در آیینی با حضور وزیر نفت با پیش بینی سرمایه گذاری 900 میلیون دلاری در این طرح آغاز شد.
این پالایشگاه قرار است خوراک چهار مجتمع پتروشیمی در شهرستان های فیروزآباد، جهرم، فسا و داراب را تامین کند.
عنایت الله رحیمی استاندار کنونی استان فارس شهریورماه 97 در بازدید از روند ساخت پالایشگاه اتان ریکاوری شهرستان مُهر ، بر اولویت قرار گرفتن جذب نیروی بومی در این پالایشگاه تاکید کرده بود.
وی که آن زمان مسئولیت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس را برعهده داشت، در بازدید خود تاکید کرد: ایجاد زمینه برای بکارگیری نیروی بومی هم مطالبه ای به حق است و هم می تواند زمینه ساز تامین امنیت این طرح باشد.
شهرستان مهر در فاصله 330 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9769/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.