به گزارش دریافتی ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا شعبانی افزود: عصر امروز (بیست و یکم فروردین) یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان دبستان دخترانه شهید کشاورز منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا در مسیر بازگشت از اردو، در نزدیکی روستای هارم شهرستان فسا با یک دستگاه پراید برخورد کرد.
وی بیان داشت: پس از وقوع این حادثه، با حضور به موقع نیروهای اورژانس، دانش آموزان مصدوم به بیمارستان ولی عصر (عج) فسا انتقال یافتند و تیمی از اداره های آموزش و پرورش فسا و منطقه ششده و قره بلاغ این شهرستان در بیمارستان حاضر و پیگیر وضعیت دانش آموزان مصدوم شدند.
شعبانی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات از 18دانش آموز این حادثه، 15نفر از بیمارستان ترخیص شدند و سه نفر که دچار شکستگی شده اند، برای انجام مراحل درمانی در بیمارستان هستند.
وی ادامه داد: برای اطمینان خاطر بیشتر از سلامتی دانش آموزان مصدوم این سانحه، تمام مراقبت های پزشکی توسط تیم متخصص بیمارستان ولی عصر (عج) فسا در حال انجام است و خوشبختانه مشکل خاصی تا این لحظه گزارش نشده است.
شعبانی، در باره علت این حادثه اظهار داشت: شواهد اولیه نشان می دهد، انحراف به چپ خودرو پراید از مسیر خود و برخورد با مینی بوس، عامل این حادثه بوده اما ما منتظر اظهار نظر قطعی پلیس هستیم.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.