به گزارش خبرنگار ایرنا محمد هادی هاشم پور، چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرداری شیراز در سال 98 افزود: این میزان جذب بودجه در حالی انجام شده که دوره عملکرد بودجه شهرداری شیراز تا پایان خرداد ماه هر سال محاسبه می شود.
وی، با اشاره به تصویب 600 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط دو قطار شهری شیراز از سوی شورای اسلامی این شهر در سال 97، بیان داشت: پرداخت 50 درصد از اصل و سود این اوراق مشارکت بر عهده دولت است و این شهرداری موفق به تصویب و فروش بخشی از آن در بیست و هشتم اسفندماه سال 97 شد.
هاشم پور ادامه داد: فروش اوراق مشارکت خط دو قطار شهری در سال 98 نیز ادامه می یابد تا با فروش آن، بودجه حفر تونل و ایجاد ایستگاه های این خط تامین شود.
وی اضافه کرد: شهرداری شیراز سال 97 در زمینه درآمد با رکورد بی سابقه مواجه بود اما در اسفند 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود 213 درصد جذب درآمد داشت و همه مناطق این نهاد بیش از صد درصد جذب درآمد داشتند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: تمرکز مجموعه شهرداری در سال 97 بر تکمیل طرح های نیمه تمام به عنوان سرمایه های شهر و شهروندان بود و طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال 98 نیز چندین پروژه شاخص در این شهر به بهره برداری می رسد.
هاشم پور، ایجاد حساب خزانه داری و تثبیت نظام تخصیص را از دیگر اقدامات شهرداری شیراز در سال 97 برشمرد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ماهیانه 550 تا 600 میلیارد ریال به عنوان حقوق و مزایا به کارکنان این مجموعه پرداخت می شود، اظهار داشت: طبق تاکید شهردار شیراز ابتدا حقوق کارگران سازمان پسماند، فضای سبز حوزه خدمات شهری و سایر کارکنان و در انتها حقوق مدیران این نهاد پرداخت می شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.