محمد بذرافشان، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر واحدهای مسکونی این مددجویان که در سیل روزهای پنجم و ششم فروردین 98 خسارت کلی دیده در محله سعدی شیراز قرار دارد.
وی اظهار داشت: تمام واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد که از این سیل آسیب دیده است از بیمه حوادث برخوردار است و هم اینک روند برآورد هزینه جبران این خسارت ها در حال انجام است.
بذرافشان با اشاره به افزایش مستمری ماهانه خانوارهای خسارت دیده از سیل شیراز، بیان کرد: در حال حاضر تامین لوازم ضروری نظیر یخچال، اجاق گاز، فرش، پتو، بخاری، ظروف، موکت و کولر در دستور کار کمیته امداد فارس قرار دارد و تا پایان هفته آینده تمام این کالاها در اختیار خانوارهای زیر پوشش این نهاد که از این حادثه آسیب دیده اند قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس ادامه داد: همچنین 10 میلیون ریال به ازای هر فرد از خانوارهای تحت پوشش این نهاد به حساب سرپرستان خانوارهای آسیب دیده از سیل شیراز واریز شده که این کمک ها جدای از حمایت هایی است که خیران و نیک اندیشان از این خانوارها داشته اند.
بذرافشان افزود: بسته های غذایی و بهداشتی نیز به صورت روزانه بین مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی که از سیل شیراز آسیب دیده اند توزیع می شود.
سیل پنجم فروردین ماه 98 در دروازه قرآن شیراز، 21 کشته، بیش از 100مصدوم و خسارت های مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه جاری نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه از جمله منطقه سعدی و روستای کرونی با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر رو به رو شدند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.