به گزارش ایرنا جمال رازقی، دوشنبه در حاشیه ارسال این کمک ها در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کمک ها شامل پتو، مواد غذایی، آب معدنی، نان و لوازم بهداشتی است که به وسیله سه دستگاه کامیون به مقصد اتاق بازرگانی استان لرستان ارسال شد تا در میان سیل زدگان این منطقه توزیع شود.
وی ادامه داد: پیش از این نیز به دنبال فراخوان اعلام شده از سوی این اتاق، کمک های نقدی و اقلام غیر نقدی شامل
چهار میلیارد ریال وجه نقد، 20 تن برنج، چهار تن روغن خوراکی و 2 تن چای برای توزیع در میان سیل زدگان با هماهنگی فرمانداری شیراز به انبار هلال احمر استان فارس تحویل شد.
رازقی، ضمن قدردانی از همراهی و کمک فعالان اقتصادی فارس در کمک به سیل زدگان شیراز و لرستان بیان کرد: این اتاق آماده جمع آوری و ارسال کمک های مردمی برای سیل زدگان کشور است.
رئیس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: شماره حساب 0223416008008 و شماره شبا IR140170000000223416008008 بانک ملی به نام این اتاق نیز به منظور جمع آوری کمک های نقدی برای آسیب دیدگان سیل اخیر در نظر گرفته شده است.
دوازدهم فروردین 98 به علت بارندگی شدید، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در استان لرستان طغیان کرد و سد مروک دورود در این استان سرریز شد.
جاری شدن سیلاب، خسارت های فراوانی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان وارد کرده است.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.