به گزارش ایرنا سید کمال پاک فطرت، دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: همچنین سال گذشته 400 میلیارد ریال در قالب تفاهم نامه ای بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا به استان فارس اختصاص یافت که منجر به اجرای 56 طرح و ایجاد 626 فرصت شغلی شد.
وی ادامه داد: افزون بر این، 14میلیارد ریال نیز از محل تفاهم نامه بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد برکت و بانک پارسیان، صرف اجرای پنج طرح و ایجاد 46 فرصت شغلی شد.
او اظهار داشت: با توجه به اقدامات دولت تدبیر و امید و رویکرد مسئولان این استان به سرمایه گذاری، راه اندازی صنایع تبدیلی، ایجاد اشتغال پایدار روستایی و تشکیل تعاونی های روستایی، شاهد حرکت رو به جلو در زمینه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی فارس هستیم.
پاک فطرت گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان از جمله سیاست های دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف اقتصاد مقامتی، رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار در روستاهاست و بر همین اساس با پیگیری های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و همکاری صندوق توسعه ملی و پست بانک، تسهیلاتی با بهره 12درصد به طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی کمتر توسعه یافته استان فارس پرداخت می شود.
وی بیان کرد: همچنین در قالب تفاهم نامه دیگری که از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی منعقد شده، تسهیلات سرمایه در گردش با نرخ 15درصد و بازپرداخت یک ساله به طرح های مرتبط با صنایع تبدیلی و تکمیلی اختصاص یافت.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.