مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمیته ویژه رونق تولید با رویکرد استفاده از تمامی ظرفیت ها برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اهداف رونق تولید مربوط به شهرک‌های صنعتی است فعالیت این کمیته در همین راستا انجام می‌شود تا با اقدام و عمل و تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

فتوحی با اشاره به راهبردهای وزارت صنعت،معدن برای تحقق رونق تولید افزود: تمرکز بر رونق تولید، توجه به صنایع هایتک و دانش بنیان، توسعه همکاری‌های بین المللی ، توسعه صادرات و رفع موانع تولید، برخی از محورهای راهبردی وزارت صمت برای رونق تولید است که در ارتباط مستقیم با شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ماموریت های شرکت شهرک های صنعتی است و امسال بصورت ویژه پیگیری و عملیاتی خواهد شد. 

وی از مهم‌ترین الزامات رونق تولید ، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مستمر واحدهای تولیدی و صنعتی و حفظ تولید در واحد های صنعتی موجود است که برای تحقق این مهم در شهرک های صنعتی فارس برنامه هایی تدوین خواهدشد..

فتوحی با بیان اینکه در استان فارس زیرساخت های سرمایه گذاری و تولید در 61 شهرک و ناحیه صنعتی فراهم شده است،  ادامه داد: اشتغال‌زایی با حداقل هزینه و سرمایه، ساماندهی استقرار واحدهای صنعتی، ایجاد ارزش‌ افزوده محصولات تولیدی و جلوگیری از تمرکز ناموزون صنایع به همراه ایجاد تنوع در صنایع و تکمیل زنجیره‌های تولید از الزامات رونق تولید است که در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی فارس با بیان اینکه رونق تولید شرط حیاتی برای خروج از رکود و حرکت در مسیر رشد اقتصادی است، گفت: استفاده از تمامی‌ظرفیت‌ها برای حمایت از فعالان‌تولیدی و رفع مشکلات آنها و نیز احیای واحدهای‌راکد از طریق طرح‌هایی نظیر کلینیک صنعت و جذب سرمایه‌گذار جدید در دستورکار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار دارد. 

فتوحی ارائه راهکارها به منظور کاهش بروکراسی اداری و حذف فرآیندهای دست و پاگیر، اختصاص مشوق های جدید برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران و نیز رصد و پایش لحظه ای واحد های تولیدی و رفع موانع تولید را از برنامه هایی اعلام کرد که توسط کمیته ویژه رونق تولید در شرکت شهرک های صنعتی فارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.