به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، آیت الله لطف الله دژکام ماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت الله رحیمی استاندار فارس دوشنبه ضمن تقدیر از نوع دوستی و همدلی مردم شریف استان فارس از آنها خواستند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر به عنوان مرجع قانونی به آسیب دیدگان اهدا کنند.
در این پیام مشترک ضمن سپاس و شکرگزاری به درگاه پروردگار به دلیل نزول رحمت الهی و قدردانی از عموم هم وطنان و هم استانی‌ها برای همراهی و مساعدت بی نظیر به آسیب دیدگان از سیل پنجم و ششم فروردین ماه، از همه گروه های فعال در امداد و نجات قدردانی شد.
در ادامه این پیام خطاب به مردم آمده است: به منظور اعمال مدیریت یکپارچه و موثر در امر کمک رسانی به مردم عزیز خواهشمند است کلیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر استان و یا شعب مستقر در شهرستان‌های این جمعیت به عنوان متولی قانونی کمک رسانی به آسیب دیدگان قهری اهدا فرمایند.
همچنین تاکید شده است: با مدیریت صحیح و نظارت مستمر کمک‌های خیرخواهانه شما بزرگواران به نیازمندان واقعی و مستحقین مربوطه اختصاص می یابد.
پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت.ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه از جمله منطقه سعدی و روستای کرونی با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبه رو شدند.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.