به گزارش دریافتی ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس،علی عسکر نجفی در حاشیه بازدید از مدارس آسیب دیده سیل اخیر در شیراز گفت: در مدت یاد شده پذیرش و اسکان بیش از یک میلیون و 540 هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان یافتند.
وی همچنین گفت: درستادهای پذیرش و اسکان آموزش و پرورش فارس غرفه های فرهنگی ومذهبی و نمایشگاه صنایع دستی و کتابخانه های کوچک دایر خواهد شد تا مهمانان در مدت زمان انتظار برای پذیرش از خدمات این غرفه ها بهره مند شوند.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس افزود: امسال با جلسات خوبی که در ستاد استقبال از میهمانان نوروزی استان فارس برگزار شده با همکاری خوب شهرداری های استان خصوصا شهرداری شیراز ، بنرهای اطلاع رسانی و راهنمای اسکان مهمانان نوروزی در سطح شهر و استان نصب شده است.
نجفی با اشاره به اینکه تمام مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس در نوروز 98 تحت پوشش 3 نوع بیمه قرار گرفتند گفت: این بیمه ها شامل: بیمه آتش سوزی، مسئولیت مدنی و حوادث است.
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس گفت: این ستاد در نوروز 97 توانست برای پنجمین سال پیاپی رتبه برتر کشور‌ را درپذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس به خود اختصاص دهد.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.