به گزارش دریافتی ایرنا ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، در اطلاعیه ای با اشاره فرا رسیدن یوم الله 12 فرودین در چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقارن آن با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) یوم‌الله 12 فروردین را تجلّی واقعی خواست و تجسم عینی ارادۀ ملّت بزرگ ایران اسلامی دانست.
دراین اطلاعیه از امت فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنۀ استان فارس دعوت شده تا در ویژه مراسمی که در سراسر استان برگزار می شود حضور یابند و بار دیگر با آرمان ها و اهداف والای امام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است :
یوم‌الله 12 فروردین؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت و روز ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانه‌ تاریخ بشری است که می‌توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر، بی‌نظیر دانست.
در ادامه این اطلاعیه آمده است : ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ چهاردهه پایداری و به‌ویژه در سال گذشته، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اثبات کرد و با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث سال های اخیر عبور کرد تا نشان دهد همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم است.
اکنون در طلیعۀ دهه پنجم حیات طیبه‌‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری سرافرازانه از چهار دهه‌ گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو داریم که ملت عزیز ایران و استان فارس، در آغاز سال نو و در کوران حوادث سیل اخیر، همچنان همدلی و وحدت خویش در کمک رسانی به مناطق و مردم آسیب دیده را تجربه کرده و در روز 12 فروردین ماه، با حضور خود در مراسم پیش بینی شده درسطح استان، این روز را گرامی خواهند داشت.
شورای هماهنگی تبیغات اسلامی استان فارس در پایان این اطلاعیه اعلام کرد : بزرگداشت یوم الله 12 فروردین در شیراز روز یکشنبه 11فروردین همزمان با شب شهادت حضرت امام موسی ابن جعفر ع) بعد از نماز مغرب وعشاء در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود .
7375 / 6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.