به گزارش دریافتی روز جمعه ایرنا، متن کامل بیانیه روابط عمومی سپاه فجر فارس بدین شرح است:
'حادثۀ سیلِ ویرانگر در شیراز که خسارت های سنگین به ساکنان و مسافران نوروزی شیراز و استان فارس وارد آورد موجب تأسف و تأثر عمیق مردم شده است، فرزندان انقلابی ملت ایران در سپاه فجر استان فارس نیز همدردی خویش را با خانواده های قربانیان این حادثه اِبراز کرده و از درگاه ایزد منان برای آسیب دیدگان سیل شیراز صبر وسلامتی طلب می نمایند.
حضور و همکاری مثال زدنی بسیج مردمی، گروه های جهادی، سپاه و نیروهای مسلح در کنار یکدیگر و کارآمدی آنان برای کمک به هموطنان گرفتار شده در سیل شیراز یک بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم با فرزندان انقلابی خود در نیروهای مسلح را نشان داد؛
در همین راستا دشمنان قسم خورده ملت ایران بویژه منافقین بار دیگر دست به دامن شایعه سازی و دروغ پراکنی شده اند تا در روند پیگیری دستگاه قضایی و خدمت رسانی نهادهای انقلابی به مردم اِخلال ایجاد کنند.
با بررسی منشا صدور این دروغ پراکنی ها مُبرهن شده است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در خارج و اَیادی ورشکسته و افسرده آنان در داخل در داخل و خارج از کشور با سوء استفاده از حادثه سیل قصد مخدوش کردن ذهنیت، باور و اعتماد مردم نسبت به نهاد انقلابی و مردمی سپاه را دارند تا به گمان باطل خود سپاه و نیروهای مسلح را منفعل نموده و از سوی دیگر زندگی مردم آسیب دیده را از حرکت باز دارند اما زهی خیال باطل، که مردم شریف ایران همانگونه که در چهل سال اخیراسیر لجن پراکنی و تبلیغات دروغین دشمنان نشده اند این بار نیز با همراهی و پشتیبانی از نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.
در همین راستا لازم است مراجع ذیصلاح، سازمان های اطلاعاتی - امنیتی و دستگاه قضایی ضمن حفظ هوشیاری و رصد این حرکت مذبوحانه بخصوص در بستر فضای مجازی، برخورد قاطع را با دروغ سازان و شایعه سازان در هر لباس و هر موقعیتی و برهم زنندگان اعتماد عمومی نسبت به نهادهای مردمی و انقلابی در دستور کار خود قرار دهند.
سپاه فجر فارس انتظار دارد دستگاه قضایی همان طور که وعده داده است با سرعت، دقت و بدون هیچ گونه ملاحظه ای مسببان بروز این حادثه را شناسایی و به کیفر مجازات برسانند.
فرزندان انقلابی ملت ایران در سپاه فجر فارس ضمن سپاس از همکاری و همراهی مردم و مسئولان انقلابی و گروه های جهادی بسیج استان فارس در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان حادثه سیل اعلام می دارند با تمام توان تا پایان فرآیند امداد رسانی در کنار آسیب دیدگان حضور خواهند داشت و هرگز منفعل و اسیر دروغ پراکنی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نخواهند شد.'
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.