حسین درویشی جمعه در گفت و گو با ایرنا درخصوص امدادرسانی‌های نیرو‌های امدادی در مناطق سیل زده کلانشهر شیراز گفت: بسته اقلام غذایی هلال احمر شامل برنج، موکت، پتو، روغن، چای، قند، شکر، نمک و کنسروجات توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت توزیع شده است.
وی افزود: تیم های ارزیاب با مراجعه به محل های اطلاع رسانی شده، پس از ارزیابی های فنی درخواست اقلام مورد نیاز را ثبت می‌کنند و این موارد بلافاصله توسط تیم های اجرایی به محل مورد نظر انتقال داده می‌شود.
درویشی همچنین از حضور تیم های آفرود در خدمات رسانی به سیل زدگان در کنار اعضای جمعیت سخن گفت و عنوان کرد: این تیم ها در قالب گروه های داوطلبان جمعیت هلال احمر شیراز ساماندهی شده‌اند و برای خدمات رسانی و توزیع اقلام امدادی به مناطق سیل زده اعزام شدند.
وی اعلام کرد: طی روز‌های گذشته دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور از روند خدمات رسانی به افراد درگیر سیل بازدید کرده است و از نزدیک در جریان امور قرار گرفته است.
درویشی تاکید کرد: امدادرسانی جمعیت هلال احمر به محله‌های درگیر سیل در شیراز همچنان ادامه دارد و تا بهبود کامل اوضاع نیز تداوم خواهد یافت.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.