به گزارش ایرنا علی عسکر نجفی جمعه در حاشیه بازدید از ستادهای پذیرش مهمانان نوروزی آموزش و پرورش در شیراز اظهار داشت: با احتساب مدت اقامت، نزدیک به یک میلیون و 442 هزار نفر روز اسکان میهمانان نوروزی در مدارس فارس صورت گرفته است.
وی افزود: 68 پایگاه در استان فارس و پنج پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان نوروزی فرهنگی در شیراز دایر شده است.
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش فارس گفت: در نوروز 98، اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در استان فارس و شیراز در سه گروه 'ویژه، الف و ب' شامل 500 کلاس در گروه ویژه، پنج هزار کلاس در گروه الف و 9 هزار و 500 کلاس در گروه ب درحال انجام است.
نجفی افزود: خوابگاه‌های دانش آموزی و دانشجویی محل اسکان گروه ویژه با امکانات تختخواب، پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و حمام، مدارس و کلاس ها گروه الف با تمامی امکانات به جز تختخواب و گاهی تلویزیون است و در گروه ب نیز امکانات یخچال و تلویزیون به صورت مشترک وجود دارد و سایر امکانات به جز تخت خواب در اختیار مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی است.
رییس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش فارس گفت: سه هزار نفر عوامل اجرایی از 28 اسفند تا 16 فروردین آماده پذیرش و استقبال واسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش استان خواهند بود و فعالیت ستاد اسکان در آموزش وپرورش فارس به صورت شبانه روزی است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین عنوان کرد: در سیل اخیر شیراز سایر مدارس هم سریعاً به امکانات اولیه تجهیز شدند و آمادگی اسکان یافتند که از برخی نیز استفاده شد.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.