وزیر ارتباطات در جریان بازدید از منطقه سیل زده سعدیه شیراز، آسیب های وارد شده به این منطقه را زیاد توصیف کرد و گفت: آنچه در گام نخست باید مد نظر مسئولان قرار گیرد تامین سلامت مردم است که از هر اقدامی مهمتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جواد آذری جهرمی افزود: قطعا ساماندهی این منطقه و فراهم کردن شرایط بازگشت ساکنان آن به منازل‌شان چند هفته زمان می‌برد بنابراین لازم است نیروی انتظامی در منطقه مستقر شده تا خانواده های سیل زده با اطمینان نسبت به حفاظتی که از اموالشان می شود حاضر به ترک منطقه و استقرار در کمپ شوند.

وی گفت: برای تامین اقلام مورد نیاز مردم این منطقه، هماهنگی می کنیم تا حدود 2 هزار تخته پتوی مورد نیاز  و دیگر موارد ضروری تامین شود.

2a2e2787-233c-444f-8a4e-91b39c92f445

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد:  ظاهرا این مناطق در سال های گذشته نیز در چند نوبت دچار آبگرفتگی شده که باید فکری اساسی برای این موضوع شود تا دیگر چنین اتفاقی روی ندهد.

آذری جهرمی، با اشاره به گلایه‌های برخی از مردم گفت: مسئولان باید در چنین شرایطی در مقابل انتقادها صبر و حوصله خود را بالا ببرند و اگر انتقادی می‌شود بپذیرند چرا که این مردم حق دارند و اگر ما هم در چنین شرایطی بودیم حتما شدیدتر انتقاد می کردیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.