به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی شامگاه چهارشنبه از روند امدادرسانی به منطقه سیل زده در شمال شرق شهر شیراز بازدید کرد.
مردم منطقه سعدیه به طور بی واسطه درخواست ها و مشکلات خود را با جوان ترین عضو کابینه در میان گذاشتند.
در این بازدید، برخی نمایندگان مجلس، مدیران استان فارس و شهر شیراز، آذری جهرمی را همراهی می کردند.
وزیر ارتباطات، چهارمین عضو هیات دولت است که پس از سیل پنجم و ششم فروردین شیراز برای رسیدگی به وضعیت مناطق سیل زده به استان فارس سفر کرده اند.
پیش از این، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اطلاعات و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همین منظور به شیراز آمدند تا تصمیم های لازم برای امدادرسانی به سیل زدگان و پرداخت خسارت های ناشی از سیل را اتخاذ کنند.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط گزارش شد.
به گفته فرماندار شیراز، با تلاش های صورت گرفته، وضعیت بیشتر مناطق سیل زده شیراز به حالت عادی بازگشته است. تلاش نیروهای امدادی برای امدادرسانی به مردم سایر نقاط ادامه دارد.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.