محمدرضا محمدحسن پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ادامه بارش های بهاری در امروز یکسری محل ها در مناطق سه شهرداری شیراز نظیر بلوار گلستان، پل پیرنیا،محله سعدی و همچنین بخش هایی از منطقه چهار شیراز هم اکنون دچار آبگرفتگی شده است.
حسن پور ادامه داد: تمام مجموعه، کارکنان و امکانات شهرداری شیراز در مناطق 11 گانه این شهر به صورت 24 ساعته در صحنه حاضر و آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند اما بالا آمدن سطح آب از اندازه ای مشخص که اکنون نیز رخ داده ممکن است موجب بروز مشکلاتی شود.
وی اظهار داشت: صبح امروز حوالی ساعت شش صبح طغیان رودخانه خشک شیراز از سمت پل پیرنیا اتفاق افتاد که با اقدام به موقع کارکنان شهرداری اوضاع مدیریت و مشکل این محل تا حدودی حل شد.
محمدحسن پور با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط دروازه قرآن بدون مشکل و شرایط تحت کنترل است،گفت: شهروندان و مسافران نوروزی تا جایی که ممکن است از تردد در معابر شهری شیراز کنند و در صورت لزوم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
وی عنوان کرد: از مسافران نوروزی نیز درخواست داریم تنها از کمپ های سرپوشیده ای که از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر معرفی می شود اسکان پیدا کنند و در محل های دیگر به دنبال اسکان نباشند.
رودخانه خشک شیراز که مسیل است، شیراز را به دوقسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرده است.
سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد موجب کشته و مصدومیت شماری از هموطنان شد.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. پلیس، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر100 خودرو اعلام کرد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.