به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی عسکر نجفی در بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در شیراز و مرودشت گفت:با توجه به هشدارهایی که از قبل توسط هواشناسی و مدیریت بحران استانداری دریافت کرده بودیم با تشکیل ستادهای بحران همه تمهیدات لازم برای پذیرش اضطراری مهمانان نوروزی در استان و شهر شیراز پیش بینی شده بود.
نجفی گفت: براساس گزارش هایی که از سراسر استان فارس داشتیم تقریبا همه مراجعه کنندگان به ستادهای پذیرش مهمانان نوروزی در مدارس و سالن های ورزشی و سایر اقامتگاه های زیر نظر آموزش و پرورش اسکان داده شدند.
مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: همه مسئولان آموزش و پرورش از دقایق اولیه وقوع سیل در شیراز درآمادگی کامل به سر می بردند و برخی مسوولان و همکاران فرهنگی نیز در محل حادثه حاضر شدند و کار امداد رسانی را در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان انجام دادند.
نجفی گفت: بلافاصله چند آموزشگاه نزدیک محل حادثه آماده شد و خانواده های آسیب دیدگان در آنجا اسکان اولیه و اضطراری داده شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش شبانه روزی است و بیش از سه هزار نفر به صورت مستقیم کار خدمت رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند که البته در شب گذشته نیروهای ذخیره نیز فراخوانده شدند و کار اسکان با سرعت بیشتری انجام گرفت.
نجفی افزود: تاصبح سه شنبه ششم فروردین 98 نزدیک به 342 هزار نفر در قالب 95 هزار خانواده و در مجموع بیش از یک میلیون و بیست و پنج هزار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
7375/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.