آیت الله لطف الله دژکام در پیامی که شامگاه دوشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزود: لازم ائمه محترم جماعات و هیات امنای مساجد و حسینیه ها تدابیری اتخاذ نمایند تا شهروندان و میهمانان نوروزی بتوانند علاوه بر مکان‌های از پیش تعیین شده، از شبستان مساجد و حسینیه های سطح شهر نیز جهت اسکان استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در این پیام با ابراز تالم و ناراحتی خود نسبت به وقوع حادثه سیل و ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار در این حادثه گفت: از همه دستگاه‌های مسئول به ویژه استانداری فارس، مجموعه شهرداری شیراز، فرمانداری شیراز، ستاد مدیریت بحران و ارگان‌های نظامی درخواست می‌کنم در یاری رساندن به سیل‌زدگان و تلاش برای مهار تبعات این بحران، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در شرایط حساس کنونی، هیچ اولویتی را مهمتر از این کار قلمداد نکنند.
دژکام افزود: همچنین از عموم شهروندان عزیز شیرازی تقاضا می‌کنم ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات پرهیز نموده و اخبار را تنها از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.
بنا بر اعلام عنایت اله رحیمی استاندار فارس، در سیل روز دوشنبه شیراز، 17 نفر فوت کردند و 35 نفر مصدوم شدند. جانباختگان این حادثه 6 مرد، هفت زن و چهار کودک بودند.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. پلیس، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر یکصد خودرو اعلام کرد.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.