اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس چهارشنبه درمطلب ارسالی به ایرنا از قول محمد ظاهر مزارعی افزود: از مجموع پذیرش شدگان در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش در سراسر فارس، تعداد22 هزارو 701 نفر فرهنگی و 3 هزارو 194 نفر نیز غیر فرهنگی بوده اند.
وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان را اولویت اول آموزش و پرورش فارس دانست و گفت: از 27 اسفند 97 تاکنون 20 هزارو 960 نفردر قالب 5822 خانواده ، خواستار اقامت درمدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس بوده اند.
دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: تا صبح چهارشنبه 29 اسفند ماه 62 هزار و هشتصد و هشتاد نفر روز درمدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس پذیرش و اسکان داده شده اند.
حمیدرضا شعبانی مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس به ایرنا گفت: نفر روز میزان ماندگاری مسافر در محل اسکان است و با نفر فرق دارد.
وی ادامه داد: به این معنا که وقتی یک نفر در ستاد اسکان ما پذیرش می شود برای یک شب یا روزنمی ماند بلکه معمولا چند شب یا روز می ماند لذا تعداد نفرات پذیرش شده ضرب در تعداد روز و شب هایی که قرار است در مدارس این ستاد اسکان پیدا کند می شود که حاصل را نفر روز یا نفر شب می گوییم.
اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز 98 در مدارس واماکن اقامتی وابسته به آموزش وپرورش فارس ادامه خواهد داشت.
7379/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.