علی نقی لقمانی، دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه حفظ ایمنی راه ها و شورای ترافیک استان در گفت و گو با ایرنا افزود: بر همین اساس تمهیدات و هماهنگی هایی انجام گرفته و آمادگی لازم در سطح جاده های استان به منظور حفظ ایمنی شهروندان استان فارس و همچنین مسافران و میهمانان نوروزی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال شاهد افزایش گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در جاده های استان خواهیم بود و به همین منظور علاوه بر 178 دستگاه خودرو پلیس، 60 دستگاه خودرو دیگر نیز تامین شده و در اختیار پلیس قرار گرفته است.
لقمانی اظهار داشت: همچنین امسال هوشمندسازی جاده ها و نصب دوربین های کنترل و ثبت تخلف نیز با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم مجموعه این اقدامات به کاهش هرچه بیشتر حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن کمک کند.
وی گفت: همچنین تدابیری برای تقویت پوشش آنتن دهی تلفن همراه در جاده ها، سوخت رسانی به موقع به ایستگاه ها و پمپ های توزیع، استقرار اورژانس و هلال احمر و همچنین ایجاد کمپ های توقف و استراحت مسافران نوروزی اتخاذ شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا کرد که در طول سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از عجله و شتاب در زمان رانندگی پرهیز کنند.
لقمانی همچنین از مردم درخواست کرد که سفرهای خود را در روز انجام دهند و حتی المقدر از رانندگی در شب و به ویژه در زمان خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.