به گزارش ایرنا، این بازی که روز جمعه از هفته سیزدهم این رقابت ها در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان از همان آغاز مسابقات با مشکلات زیادی مواجه بود، کوچ دسته جمعی بازیکنان ملی پوش و با سابقه فارس به دلیل عدم تامین مالی به سایر تیم های کشور از عوامل اصلی ناکامی این تیم بود.
با این حال هیات فوتبال فارس در آغاز مسابقات تصمیم گرفت با یک تیم کاملا جوان راهی این رقابت های سخت شوند که نتایج تیم خلیج فارس، درستی یا نادرستی این تصمیم را نشان می دهد.
برخی فعالان ورزش فارس پیش از این گفته اند که در صورتی که از بودجه های میلیاردی که در اختیار تیم های فجر و قشقایی قرار گرفته است، بخش کمی از آن به تیم بانوان اختصاص می یافت، انها مجبور نمی شدند که شهرشان را ترک کنند.
به نظر می رسد با این روندی که تیم فوتبال بانوان فارس دارد باید سقوطش را به دسته یک قطعی دانست.
فوتبال آقایان فارس نیز 6 سال است که در حسرت صعود تیم های استان به لیگ برتر است.
تیم خلیج فارس شیراز در بین 12 تیم شرکت کننده تنها تیمی است که هنوز نتوانسته در یک دیدار پیروز شود و تا هفته سیزدهم رکورد دار نبردن است و بازیکنان این تیم در حسرت پیروزی شاید تا پایان بازی ها باقی بمانند.
نتایج اخیر این تیم در حالی است که قرار بود در نیم فصل این رقابت ها چند بازیکن خوب به تیم خلیج فارس اضافه شود.
خبرنگار ایرنا برای اطلاع از آخرین وضعیت نقل و انتقال بازیکنان این تیم با نایب رئیس هیات فوتبال فارس تماس گرفت اما موفق به گفت و گو با این بانوی ورزشکار نشد.
در حالی که شیرازی ها سال ها است به عدم حمایت شهرداری این شهر از فوتبال انتقاد دارند، در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان ایران تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان به ترتیب با 39 و 32 امتیاز رده اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده اند و تیم سپاهان اصفهان هم با 28 امتیاز سوم است.
همچنین تیم های سپیدار قائمشهر، آذرخش تهران با چهار امتیاز و تیم خلیج فارس شیراز هم با سه امتیاز به ترتیب در رده دهم تا دوازدهم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال برتر بانوان ایران 12 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان نیز 2 تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند که خطر سقوط خلیج فارس شیراز را تهدید می کند.
7368 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.