مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در ایام نوروز با افزایش 15 درصدی ورود مسافران به استان فارس روبرو باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی میراث فارس، مصیب امیری، در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر فارس، گفت: نوروز 97، تعداد یک میلیون و 860 هزار و 831 نفر از اماکن تاریخی- فرهنگی تحت پوشش این اداره کل بازدید کردند.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی سال 97، بالغ بر 3 میلیون و 828 هزار و 225 نفر شب اقامت در فارس ثبت شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با افزایش ظرفیت اقامتی، ثبت‌های جهانی محور ساسانی و منبت آباده با رشد 15 درصدی ورود مسافران نوروزی به استان فارس روبه رو باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت: تدابیر لازم برای اسکان بیش از 500 هزار نفر شب اقامت در استان پیش‌بینی شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خاطره خوشی برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

وی ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضای نشاط برای میهمانان نوروزی، گفت: قطعاً تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های مصوب بسیار مهم و زمینه رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم خواهد کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.