به گزارش ایرنا، مهدی فروردین عصر شنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران افزود: انتظار داریم تیم قشقایی را که نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته یک را پشت سر می گذارد، با حمایت بیشتری از سوی مسئولان استان مواجه شود.
وی گفت: بازی نفس گیری با حریف خود داشتیم و هر دو تیم برای بُرد به میدان آمدند، از اینکه بازیکنانم جسورانه بازی کردند، سپاسگزارم.
فروردین افزود: فرصت های خوبی برای گلزنی هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم داشتیم که استفاده نکردیم.
سرمربی تیم قشقایی با اشاره به اینکه تیم حریف در لحظاتی از بازی با ابزاری که در اختیار داشت به بازی مستیقم روی اورد،اظهار داشت: بازیکنان و به ویژه دروازبان ما اجازه ندادند حریف از این راه به گل برسد.
وی بیان داشت: داور این بازی با سوت های زیادی که زد بازی را از جریان انداخت اگرچه قضاوتش تاثیری در نتیجه بازی نداشت.
سرمربی تیم قشقایی بیان داشت: طی سه هفته گذشته با تیم های بالای جدول خوب بازی کردیم و امیدواریم مسئولان این استان در آستانه فرا رسیدن عید نوروز به فکر بازیکنان ما باشند چرا که آنها بجز فوتبال بازی کردن، شغل دیگری ندارند.
همچنین سید مجتبی حسینی سرمربی تیم گل ریحان البرز از انجام مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد.
دیدار تیم های قشقایی شیراز و گل ریحان البرز عصر شنبه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال دسته یک ایران در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت .
با پایان یافتن هفته بیست و هفتم، تیم گل گهر سیرجان با 44 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، شاهین شهرداری بوشهر با 43 امتیاز و سرخپوشان پاکدشت تهران هم با 38 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
همچنین تیم گل ریحان البرز با 38 امتیاز، جایگاه پنجم را در اختیار دارد ، تیم قشقایی شیراز با 33 امتیاز هفتم است و تیم فجر سپاسی هم با 30 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال دسته یک 16 تیم حضور دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول، جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
تیم های کارون خرمشهر، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر هم سه تیم انتهای جدول هستند که در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.