به گزارش خبرنگار ایرنا، ساسان تاجگردون عصر چهارشنبه در سومین نشست راهبری و توسعه مدیریت استان فارس افزود:
علیرغم اینکه گستردگی این طرح شامل قوه قضائیه نیز می شود اما متاسفانه ماموران مجری طرح سنجش میزان رضایتمندی مردم معمولا با ممانعت دستگاه های قضایی این استان برای انجام این ارزیابی مواجه می شوند.
وی ادامه داد: به منظور همکاری دستگاه های قضائی استان فارس در اجرای این طرح که در حوزه تکریم ارباب رجوع است و به نفع کل نظام است نامه ای خطاب به رئیس کل دادگستری فارس نوشته شده که امیدواریم در ادامه برای اجرای این طرح همکاری لازم انجام شود.
تاجگردون اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و قوه قضاییه در خصوص میزان رضایتمندی مردم براساس شاخص های عمومی و اختصاصی و با هدف صیانت از حقوق مردم در حال انجام است.
طرح سنجش میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی از 11 اسفند 97 با ارزیابی از 24 دستگاه اجرایی منتخب در حال انجام است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس رتبه ایران را در سطح دنیا برای تکریم ارباب رجوع، مطلوب ندانست و ادامه داد: دولت با هدف افزایش میزان رضایتمندی مردم و پاسخگویی مناسب تر ادارات و ارگان ها طرح سنجش میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی را از اسفند امسال در سراسر کشور کلید زده است.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.