به گزارش ایرنا، محمود تابنده چهارشنبه در جلسه هیات امنای این مجمع در شیرازافزود: با وجود مکاتبات و نامه نگاری های متعددی که در این زمینه با بیمه ها، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مجلس شورای اسلامی انجام شده اما هنوز اتفاق امید بخشی روی نداده است.
وی، همچنین بر لزوم توجه به بحث توریسم سلامت نیز تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و افزایش فعالیت ها در این زمینه، از ایجاد نابسامانی در این حوزه جلوگیری کنیم.
رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس نیز دراین جلسه گفت: 2 هزار و 500 خیر در مجمع خیرین تامین سلامت استان عضویت دارند.
علی اکبر رامجردی افزود: تعدادی از این خیرین از ابتدای تشکیل این مجمع در استان یعنی 17 سال گذشته تاکنون فعالیت داشته اند و تعدادی نیز قبل از تشکیل مجمع فعالیت های خیرخواهانه انجام می داده اند که نسبت به شناسایی آنها اقدام شده است.
وی، استان فارس را موسس نخستین مجمع خیرین تامین سلامت در کشور دانست و ادامه داد: پنج سال بعد از تشکیل این مجمع در فارس و پس از نخستین دیدار هیات امنای این مجمع با رهبر معظم انقلاب، مجمع خیرین تامین سلامت در کشور نیز شکل گرفت.
رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس اظهار داشت: اعضای هیات امنای این مجمع، 25 نفر هستند که 10 نفر هیات موسس عضو ثابت هیات امنا هستند و انتخابات برای انتخاب 15 نفر دیگر هر سه سال یکبار برگزار می شود.
رامجردی، تعداد شعب شهرستانی مجمع در استان را 30 شعبه برشمرد و گفت: از جمله اهداف شکل گیری مجمع خیرین تامین سلامت فارس می توان به تقدیر و پاسداشت خیرین و تکریم خیرین، هماهنگی بین بخشی و حمایت از خیرین در اجرای نیات خیر و جذب کمک های خیرین اشاره کرد.
عضو هیات موسس مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز، از سازمان ها و مجموعه هایی مانند شهرداری ها، راه و شهرسازی، آب، برق و گاز خواست که در بحث حمایت از خیریه ها و ارائه تخفیف به آنها، بسته هایی را تعریف کنند.
محمد هادی ایمانیه افزود: همچنین جا دارد که خیرین فارسی مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس در قالب یک همایش به شیراز دعوت شوند تا از ظرفیت آنها در امور خیر استفاده شوند، همانطور که هم اینک نیز برخی از آنها فعالیت هایی دارند.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.