در پی نظارت و بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب در فصل پایانی سال، ۱۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و عرضه قلیان، تعطیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، با انجام بازدیدهای مختلف بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ارائه آموزش‌ها و هشدارهای کتبی، این واحدهای صنفی به دلیل بی اعتنایی متصدیان نسبت به رعایت موازین بهداشتی، تعطیل و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد.

محمدحسین کیانفر  افزود: این مراکز شامل هفت واحد سفره خانه، دو واحد نانوایی، سه واحد آشپزخانه، سه واحد بیرون‌بر، کبابی، ساندویچی و سه واحد کافی شاپ به دلیل عرضه قلیان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و اجرای طرح سلامت نوروزی، از تمامی متصدیان مراکز تهیه و تویع مواد غذایی و اماکن عمومی خواست تا برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی ضمن رعایت تمام مفاد قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، هشدارهای بازرسان بهداشت محیط را جدی گرفته و در سریع ترین زمان، نسبت به رفع کمبودهای بهداشتی موجود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.