به گزارش ایرنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در حالی فردا ( یکشنبه ) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم ملوان می رود که این دو تیم در همسایگی یکدیگر و در رده نهم و دهم قرار دارند و دیدار این 2 تیم از حساسیت زیادی برخوردار است.
زردپوشان فجر شهید سپاسی که این روزها پس ازتحول در نیم فصل لیگ دسته یک هم خوب فوتبال بازی می کنند و خوب هم نتیجه می گیرند باید از این دیدار سخت خانگی نهایت استفاده را ببرند و با قربانی کردن قوی سپید انزلی به روند رو به رشد خود ادامه دهند.
شاگردان داوود مهابادی سر مربی تیم فجر به ویژه مهاجمین این تیم باید قدر فرصت ها را به خوبی بدانند تا در پایان بازی حسرت فرصت های از دست رفته را نخورند.
فجری ها برای بازی مقابل ملوان تمام بازیکنان خود را دارند و این در حالی است که ملوان چهار بازیکن اصلی خود را در شیراز به همراه ندارد.
این بهترین فرصت برای تیم فجر سپاسی است تا از ضعف حریف استفاده کند و هر سه امتیاز را در شیراز نگه دارد.
اما تیم ملوان که در آغاز این فصل به دلیل جریمه فیفا با 6 امتیاز منفی بازی ها را شروع کرد، رفته رفته این تیم با سابقه و محبوب شمالی ها، توانست از انتهای جدول خود را بالا بکشد و هم اینک نیز با قرار گرفتن در رده نهم خود را از انتهای جدول جدا کرده است .
این تیم هنوز به حاشیه امنیت نرسیده چرا که با تیم رده چهاردهم جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد و در خطر سقوط قرار دارد.
تیم ملوان برای دیدار با فجر سپاسی، محمدحسین پور، شهریار مغانلو، علی عابدی و علیرضا دغاغله چهار بازیکن اصلی تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد از این رو کار دشواری را در شیراز پیش رو دارد.
هر 2تیم نیاز به پبروزی دارند از این رو می توان شاهد یک بازی تهاجمی از سوی دو تیم بود اگرچه تیم ملوان چون در خانه حریف بازی می کند، احتیاط را پیشه خواهد کرد و تیم میزبان باید مواظب ضد حمله های خطرناک این تیم باشد.
دیدار این 2 تیم فردا ( یکشنبه ) در ساعت 30/ 14 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.
هم اینک در جدول رده بندی تا پایان هفته بیست و پنجم تیم فجر با 27 امتیاز در رده نهم و تیم ملوان هم با 25 امتیاز دهم است .

** قشقایی شیراز میهمان گل گهر سیرجان، صدرنشین لیگ است
اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک در هفته بیست و ششم فردا ( یکشنبه ) به مصاف تیم گل گهر سیرجان که در صدر جدول قرار دارد، می رود و دیدار سختی برای شاگردان مهدی فروردین سر مربی تیم قشقایی پیش بینی می شود.
تیم قشقایی که وضعیت خوبی در جدول دارد و خوب هم بازی می کند به دلیل پیروزی با ارزشی که هفته گذشته بدست آورد از روحیه خوبی بر خور دار است که می تواند شگفتی ساز شود و تیم صدرنشین را در خانه اش متوقف سازد.
نماینده ایل قشقایی برای اینکه بتواند در خانه حریف که یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است، این تیم را متوقف کند باید بی گدار به اب نزند و قدر فرصت هایی که نصیبش می شود را بداند و زمینه شکست صدرنشین را فراهم سازد و این امر شدنی است مشروط بر اینکه مهاجمان قشقایی گلزن باشند.
هم اینک تیم قشقایی با 31 امتیاز در رده هفتم و تیم گل گهر سیرجان هم با 41 امتیاز صدرنشین است .
در رقابت های فوتبال دسته یک 16 تیم حضور دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول، جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.