به گزارش ایرنا این نشست، شنبه برگزار شد که نسرین زارعی معاون برنامه ‌ریزی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آید نوشته‌ نادر ابراهیمی را خواند.
پوران دراجی مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان جهرک کتاب دختر شینا نوشته بهناز ضرابی‌ زاده را خواند همچنین طاهره قره ‌خانی مدیر حوزه علمیه خواهران جهرم کتاب دررالکلام فاطمی نوشته سیدحسن اسحاقی را قرائت کرد.
اعظم رنجبر مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب خانوم کوچیک نوشته سهیلا علوی‌ زاده پرداخت و صدیقه رستگار رئیس مرکز فنی حرفه‌ای خواهران جهرم کتاب از حال بد به حال خوب(شناخت درمانی) از دیوید برونز را معرفی کردند.
این نشست با همکاری امور بانوان فرمانداری ویژه و اداره کتابخانه‌های شهرستان جهرم برای سال دوم توسط مشاوران امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی جهرم، کتابداران و علاقه‌مندان در فرمانداری جهرم برگزار شد.
کتابخوان عنوان نشست‌هایی است که به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتب برگزار می‌شود.
این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقه ‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.
هدف از نشست‌های کتابخوان، رشد کتابخوانی عمومی در جامعه است که منجر به رشد فرهنگی خواهد شد. در این نشست‌ها، اولویت با کتاب‌هایی است که برای عموم مردم قابل درک است و طیف گسترده‌ای از مخاطبین را با مطالعه آشنا کند.
این برنامه طرح ابتکاری نهاد کتابخانه‌ها در دوره فعلی نیست، بلکه طرحی است که از دیرباز در سراسر دنیا به اشکال مختلف برگزار شده است و در کشور ما نیز در برخی شهرها و به همت تعدادی از کتابدوستان، کتابخوانان، کتابداران و اهالی کتاب منتشر می‌شود.
کلمه کتابخوان در معنای نخست، اشاره به خواندن کتاب دارد و در معنی دیگر آن، بهره‌مندی از خوان گسترده کتاب و شرکت در ضیافت آگاهی است.
شهرستان جهرم در 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.