رحیم آزادی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده، سامانه بارشی که امروز وارد استان شده و تا جمعه دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت باعث وزش باد شدید و به تناوب بارش باران و برف در اکثر نقاط استان خواهد شد.
وی ادامه داد: این سامانه چهارشنبه در شمال استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و پس از ضعیف شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه در مناطق شمال غرب، غرب، مرکز و جنوب غرب، جمعه با شدت بیشتر کل استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس، با اشاره به آمادگی تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان اضافه کرد: با توجه به احتمال جاری شدن سیل، به شهروندان توصیه می شود که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند.
آزادی گفت: همچنین بدلیل بارش برف در مناطق سردسیر، ارتفاعات، جاده های کوهستانی و گردنه ها امکان اختلال در تردد وسایل نقلیه وجود دارد و لذا به رانندگان توصیه می شود در وهله اول از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت تردد در جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و عوامل راهداری، از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و تجهیزات لازم و پوشاک گرم نیز به همراه داشته باشند.
وی افزود: پس از عبور این سامانه، شاهد مه گرفتگی و کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود و از این رو تمهیدات لازم برای کاهش خسارت های احتمالی در نظر گرفته شده است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.