به گزارش ایرنا، محمد رضا دیهیمی، چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این پروژه که هم اینک حدود 60 درصدپیشرفت فیزیکی دارد در 2 فاز در دست احداث است که فاز نخست آن شامل فروشگاه های بزرگ (هایپر مارکت)، بخشی از واحدهای تجاری و پارکینگ آن در اواسط سال 98 و فاز دوم آن نیز که شامل سایر بخش ها می شود در سال 99 آماده افتتاح می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون در این پروژه که مراحل ساخت را سپری می کند، حدود 300 نفر نیروی انسانی در بخش های مختلف مشغول به کار هستند و با اتمام آن به طور مستقیم 2 هزار نفر مشغول به کار می شوند که حدود 900 نفر آنها در هایپر مارکت فعالیت خواهند کرد.
او اظهار داشت: با هدف جلوگیری از بروز مشکل ترافیک و پیش بینی مکان پارک مناسب برای شهروندان و مراجعان، 900 واحد پارکینگ برای این مجموعه پیش بینی شده است.
دیهمی گفت: با توجه به خلاء وجود یک مجموعه و بازار تخصصی برای خانواده، مجموعه فرهنگی، تجاری و تفریحی مشیر شیراز را که به اقتباس از مجموعه ارگ کریمخانی طراحی و احداث شده با عنوان بازار مادر و کودک شیراز افتتاح خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس افزود: بدون تردید این مجموعه قبل از اینکه یک پروژه سرمایه گذاری باشد، عمران و آبادانی هرچه بیشتر کلانشهر شیراز را به دنبال خواهد داشت و کمک خواهد کرد که محدوده اطراف آن نیز از یک رونق و پویایی برخوردار شود.
دیهیمی افزود: این مجموعه که با 2 هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد، هم اینک 70 درصد این رقم در آن هزینه شده و بر این باوریم که این طرح می تواند به یک بازار خوب برای تولید کنندگان استان تبدیل شود تا کسب و کار خود را رونق بخشند.
وی گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در روز سوم خردادماه 98 شاهد برگزاری جشن روز مادر و رونمایی از تابلو هایپر مارکت این مجموعه خواهیم بود.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.