به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در دیدار با حسین مهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن افزود: ادامه مسیر ریلی استان فارس به کانون های بار در بوشهر و بندرعباس رونق اقتصادی به دنبال دارد.
وی با اشاره به این که مجوز این طرح در شورای اقتصاد کشور صادر شده است، پیشنهاد پذیرش عاملیت بانک صنعت و معدن برای فاینانس این طرح را مطرح کرد.
استاندار فارس در ادامه با قدردانی از توجه این بانک به طرح‌های سرمایه گذاری استان فارس نسبت به تداوم این روند ابراز امیدواری کرد.
رحیمی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است، اظهار کرد: اشتغالزایی در سایه رونق سرمایه گذاری و تولید به دست می آید.
وی با اشاره به تنگناهای موجود در شرایط کنونی کشور، عبور از این مشکلات را مستلزم‌ همدلی و همکاری همه بخش‌های دولتی، خصوصی و بانکها دانست
استاندار فارس با بیان اینکه علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید حفظ صنایع و واحدهای تولیدی فعال نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بر لزوم حمایت بانک‌ها از این واحدها تاکید کرد.
در این دیدار همچنین طرح های صنعتی دیگری ازجمله سیمان فارس، سیمان خاکستری، طرح توسعه ذوب آهن پاسارگاد،پالایشگاه بنزین مهر، کاغذ زاگرس زرقان، سیمان خاکستری نی ریز، شیرسویا قیروکارزین، نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی مرودشت، تولید پنل های خورشیدی شیراز، تولید مبدل و تجهیزات نفت و گاز مخازن گازی سپیدان، حلب فلزی درب فلزی و درب شیشه ای بوانات، پنیرufشیراز و.... بررسی شد.
در این دیدار همچنین تصمیم های لازم با هدف چگونگی ادامه روند نهایی کردن این پروژه ها و استفاده این طرح ها از تسهیلات بانک صنعت ومعدن اتخاذ شد.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.