به گزارش ایرنا به نقل از نمابر شامگاه سه شنبه این روابط عمومی، در این نشست مقرر شد این اقدام با همکاری مشترک سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و اصناف با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، با نصب بنر و درج قیمت تنظیم بازار توزیع شود.
فرماندار شیراز در این نشست گفت: در فاصله یک ماه تا عید نوروز، باید بازرسی ها و گشت های مشترک برای کنترل قیمت ها با جدیت و شدت بیشتری دنبال شود به گونه ای که مردم این نظارت را احساس کنند.
محمدرضا امیری افزود: نظارت و بازرسی از اول اسفندماه 97 تا پایان تعطیلات نوروز 98 به صورت جدی تر در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و شبکه دامپزشکی قرار گیرد و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی شود.
فرماندار شیراز گفت: در این راستا، سازمان تعزیرات حکومتی طی این مدت به ویژه در ایام پایانی سال جاری و ابتدای سال جدید از طریق شعبات سیار این سازمان به صورت کشیک از اصناف بازدید می کند و پرونده های ارسال شده از مبادی بازرسی به صورت ویژه بررسی و در اسرع وقت حکم قانونی صادر می شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز گفت: در خصوص تنظیم بازار بایستی به همه عوامل تاثیرگذار بر قیمتها و بازار نگاهی جامع و کامل داشته باشیم تا بتوانیم از نتایج مطلوب آن بهره مند شویم .
وی اضافه کرد: با توجه به تحریم ها اخیر دشمنان، مشکلاتی در حوزه های واردات، صادرات و حمل و نقل کالاهای اساسی بوجود آمده است؛ اما می بایست با هماهنگی و هم افزایی مناسب، فشارها به حداقل برسد و اجازه ندهیم خدای نکرده مردم احساس کنند کالاهای ضروری کمیاب بوده و با جدیت از تشدید مشکلات جلوگیری بعمل آید.
امیری گفت: امنیت روانی مردم در مورد تامین کالاهای مورد نیازشان بایستی تامین شود و مردم احساس کنند که دولت در این خصوص همراه آن ها است و تمامی تلاش جهت رفع مشکلات انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان شیراز درباره محل استقرار مکان های توزیع میوه شب عید نیز گفت: پلیس راهور و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری و سایر دستگاههای توزیع کالاها و دستگاههای نظارتی همکاری لازم را داشته باشند تا دسترسی به کالاهای مورد نیاز مردم در طرح تنظیم بازار در تمامی نقاط شهر به راحتی وجود داشته باشد.
امیری ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار فارس مبنی بر تلاش جهت مدیریت شرایط کنونی و تلاش در تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از به زحمت افتادن مردم، آماده ی خدمات رسانی مناسب به مردم شهرستان شیراز خواهیم بود.
در این جلسه درباره تامین و فرایند توزیع کالاهای اساسی بر اساس طرح تنظیم بازار شهرستان شیراز بحث و تبادل نظر شد.
9873 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.