نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بزرگراه چهاربانده جهرم-شیراز 168 کیلومتر طول دارد که 105کیلومتر آن در حوزه استحفاظی جهرم قرار دارد.
محمدرضا رضایی افزود: بیش از 75 درصد از این بزرگراه تا سه ماه آینده به بهره ‌برداری می‌رسد و فقط 15 کیلومتر از آن باقی مانده که در دست ساخت است.
وی بیان کرد: پروژه احداث بلوک های بتونی مشهور به نیم نیوجرسی(نیوجرسی بتنی تیپ3) در جاده ورودی جهرم از ابتدای پلیس راه جهرم به سمت شیراز به طول یک کیلومتر و با اعتبار 450 میلیون ریال نیز در دهه فجر آغاز شد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره ایجاد روشنایی در این بزرگراه نیز افزود: عملیات اجرایی روشنایی بزرگراه جهرم - شیراز در محدوده روستای یوسف‌آباد به طول یک کیلومتر، با اعتبار 2میلیارد و 100میلیون ریال آغاز شده است.
وی درباره احداث مجموعه‌های رفاهی در این محور گفت: عملیات اجرایی پروژه مجموعه گردشگری، خدماتی و رفاهی بین راهی بابامراد نیز در این محور آغاز شده است.
وی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت 3هکتار و 4 هزار و 500 متر مربع زیربنا شامل جایگاه سوخت، نمازخانه، رستوران، فروشگاه، سوئیت و تعمیرگاه، با اعتباری معادل 12میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.