محمد مهدی عرب، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هماهنگی های لازم با تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های ذی ربط برای برگزاری گشت های مشترک صورت گرفته است و این بازرسان افتخاری همانند دیگر بازرسان اتاق اصناف بر نحوه عرضه کالا و خدمات نظارت دارند.
وی بیان کرد: این طرح با هدف ایجاد شرایط مناسب در قیمت گذاری مصوب کالاها، تشدید کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار به ویژه مایحتاج عمومی در مراحل تامین و توزیع و همچنین جلب رضایت حداکثری مردم به اجرا گذاشته شده است.
وی اظهار داشت: همچنین در قالب اجرای این طرح، پیشگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایت ها و گزارش های مردمی و تسریع در برخورد با متخلفان نیز لحاظ شده است.
عرب بیان کرد: نظارت بر توزیع میوه طرح تنظیم بازار، نصب برچسب، صدور فاکتور و مطابقت کالاهای عرضه شده، پایش و نظارت مستمر بر نحوه خدمات رسانی پارکینگ ها و نظارت بر رعایت ضرایب سود قانونی از جمله فعالیت هایی است که در مدت زمان اجرای این طرح در فارس صورت می گیرد.
او گفت: همچنین استقرار گروه های بازرسی ثابت و سیار در نقاط مختلف شهر برای سهولت رسیدگی به شکایت ها از دیگر فعالیت های این طرح به شمار می آید.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس افزود: در طول برگزاری این طرح، افزون بر نظارت بر روند تامین و عرضه مایحتاج مردم، نظارت بر بخش ارایه دهنده خدمات نظیر اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی غذاخوری ها، رستوران ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی، میدان های میوه و تره بار نیز انجام می شود.
عرب اضافه کرد: با هدف وحدت رویه در اقدامات نظارتی، هم افزایی موثری با سایر نهادها و دستگاه های ذی ربط در این استان انجام شده و مردم می توانند از طریق شماره تلفن 32340000 تخلف ها را به اتاق اصناف اطلاع دهند.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.