به گزارش ایرنا، مسعود رضایی شامگاه سه شنبه در جمع فعالان اقتصادی در نمایشگاه بین المللی فارس افزود:اگر مشکلات بخش خصوصی از بین برود می‌توانیم با تعامل این بخش با کشورهای جهان از وضعیت اقتصادی که در جامعه حاکم شده است عبور کنیم.
وی ادامه داد: البته ظرفیتی که کشور در حوزه تولید فرش دستباف دارد می تواند بخش اعظمی از مشکلات را در این حوزه از بین ببرد.
رضایی بیان کرد: باید رابطه بهتری با کشورهای جهان داشته باشیم اگر مردم در مشکلات اقتصادی کمک کننده دولت هستند و در زمان انقلاب تمام هستی خود را در راه پیروزی انقلاب ارائه داده‌اند اکنون باید از خدمات انقلاب بهره‌مند شوند.
وی با تاکید بر گسترش خردورزی ایرانی در سطح بین الملل عنوان کرد: کشور در صحنه های بین الملل توانمند است و می تواند اقتصادش را در جهان معرفی کند و نمایشگاه ها نیز به عنوان ویترین اقتصاد کشور امکان نشر اقتصاد را در جهان فراهم می کنند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تبلیغات یکی از راه‌های ارتباط با کشورهای جهان و کاهنده فاصله با بازارهای جهانی است.
رضایی اضافه کرد:بیکاری از جمله معضلات جامعه است که می توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مشکلات اشتغال را از بین برد.
اولین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی های تزئینی و صنایع وابسته به همراه پانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف و هجدهمین نمایشگاه تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی، بازاریابی و رسانه تا 27 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس در شهرک گلستان شیراز برقرار است.
ع.پ /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.