به گزارش ایرنا، نمایشگاه خرما، فرآوری و صنایع وابسته، نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی، رسانه، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته، پانزدهمین نمایشگاه فرش دست باف استان فارس و نخستین نمایشگاه شیلات، آبزیانو ماهی های تزیینی در این مکان واقع در شهرک گلستان شیراز برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سخنانی در حاشیه آیین گشایش رسمی این نمایشگاه ها گفت: برای اولین بار نمایشگاه خرما، فرآوری و صنایع وابسته در دو سالن بهار و نرگس با حضور 40 درصدی مشارکت‌کنندگان استان فارس و مابقی از دیگر استان‌های کشور و نیز برخی کشورهای خارجی در شیراز برپا شده است.
سید محمود موسوی اظهار داشت: چهار شرکت کننده خارجی از کشورهای تونس، اندونزی، سریلانکا و پاکستان در این نمایشگاه حضور یافته اند.
وی ادامه داد: 72 درصد مشارکت کنندگان در نخستین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی های تزئینی و صنایع وابسته که در سالن ملاصدرا برپا شده است، از استان فارس و بقیه از استانهای تهران، بوشهر، آذربایجان شرقی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس همچنین با اشاره به گشایش هجدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی، رسانه، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته در سالن سرو گفت: این نمایشگاه با حضور 22 شرکت در قالب 60 غرفه برپا شده است.
وی گفت: پانزدهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف نیز در سالن حافظ به مساحت تقریبی 6 هزار متر مربع و با حضور 53 تولید کننده و بافنده فرش دستباف کشور برپا شده است.
موسوی اظهار داشت: 49 درصد از مشارکت‌کنندگان از استان فارس و مابقی از دیگر استان های کشور هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار داشت: 17 هزار متر مربع فضاهای سرپوشیده و باز نمایشگاهی برای چهار نمایشگاه تخصصی در نظر گرفته شده است.
موسوی ادامه داد: نمایشگاه ها محلی مناسب جهت ارائه و معرفی جدیدترین دستاوردها و خدمات تولید کنندگان، صنعتگران و فعالان عرصه های مختلف تولید، تجارت، اقتصاد و خدمات هستند.
وی اظهار داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افتخار دارد در سال 97 با وجود مشکلات اقتصادی کشور و تحریم های ناجوانمردانه بیگانگان با حداکثر توان و تلاش 85 درصد عناوین نمایشگاهی پیش‌بینی شده را به انجام برساند و از نظر تعداد عناوین بعد از تهران 51 عنوان نمایشگاهی را برگزار کند.
ع.پ / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.