شهر جهرم پس از شهرهای شیراز و مرودشت، سومین شهر پرجمعیت استان محسوب می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم سه‌شنبه با اشاره به عدم حضور تمام اعضای شورای اداری شهرستان در مراسم معارفه گفت: حکم شهرداری جهرم اخیرا امضا شده بود و طبق قانون شهردار مکلف است بلافاصله پس از صدور حکم، رسماً کار خود را آغاز کند.
علیرضا صحرائیان افزود: به دلیل مشکلات عدیده شهری و به دلیل اینکه سیستم شهرداری را نمی‌توان معطل کرد، مراسم معارفه امروز به صورت محدود و با حضور برخی رؤسای ادارات و اعضای شورای تأمین بلافاصله در جهرم برگزار شد.
وی اظهار کرد: مراسم معارفه بزرگتر با حضور نماینده، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان جهرم با تکریم مهندس منزه شهردار پیشین، به زودی برگزار خواهد شد.
وی با تشکر از استاندار فارس برای تسریع صدور حکم شهردار جدید جهرم ادامه داد: از تمام اعضای شورای اداری به ویژه اداراتی که بیشترین تعامل را با شهرداری دارند، خواهان همکاری هرچه تمامتر با شهردار جدید هستیم.
علیرضا نظری متولد 1361 جهرم، قبلاً در سمت‌های مختلف مدیریتی در سازمان اقتصادی کوثر در مشهد شاغل بود.
چهارتن از اعضای شورای شهر نیز در جلسه معارفه غایب بودند. حسن خوش‌نیت از اعضای شورای شهر در این باره گفت: اعضای غایب به سفر رفته بودند.
شهردار جدید جهرم نیز در این جلسه گفت: از همه اعضای شورای شهر جهرم و استاندار فارس سپاسگزارم و برای موفقیت نیازمند کمک همه مسئولان شهرستانی هستیم و دست همه را برای کمک به گرمی می‌فشارم.
علیرضا نظری افزود: خود را برای خدمت به مردم چون سربازی می‌دانم.
در پایان این مراسم، از زحمات مسعود مؤمنی سرپرست شهرداری جهرم تقدیر و تشکر شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.