به گزارش ایرنا، مهدی فروردین سه شنبه پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: زمانی که داور اعلام پنالتی به ضرر ما کرد، اعتراض کردم که متاسفانه با برخورد تند و دور از شان یک ناظر بازی مواجه شدم.
وی ادامه داد: از داور بازی عذر خواهی می کنم به دلیل اعتراض اما از کمیته مسابقات لیگ می خواهم که به این امر رسیدگی کند چرا که شاید یک مربی تامل چنین توهینی را نداشته باشد و تبعات بدی به جای بگذارد.
وی تاکید کرد: اشتباه داوری جرئی از بازی است اما توهین و تهدید کردن ناظر بخشی از بازی نیست و امیدوارم فدراسیون با برخورد به ناظر بازی ما، اجازه ندهد حرمت شکنی ها ادامه یابد.
سرمربی تیم قشقایی اظهارداشت: طی برگزاری رقابت های لیگ هیچ گاه به داوری حتی در کنفرانس مطبوعاتی بر علیه آنها حرفی نزده ام اگرچه تیم ما هم از بابت داوری متضرر شده و اشتباه ها غیر عمدی بوده است.
وی در خصوص بازی هم گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند و شهراورد خوبی را شاهد بودیم و به تیم فجر تبریک می گویم و خوشحال هستم که در این فصل یک بار ما بازی را بردیم و یک بار هم فجریها برنده شدند.
فروردین گفت: از تماشاگران هر دو تیم تشکر دارم انها نشان دادند که از فهم خوبی در فوتبال بر خوردار هستند.
دیدار تیم های فوتبال قشقایی و فجر شهید سپاسی در هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال دسته یک ایران عصر سه شنبه با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر پایان یافت.
تیم قشقایی شیراز هم اینک با 28 امتیاز بدون احتساب سایر بازی ها که قرار است فردا ( چهارشنبه ) بر گزار شود، در در رده هفتم باقی ماند و تیم فجر هم با 26 امتیاز هشتم شد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول راهی دسته دوم خواهند شد.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.