به گزارش ایرنا در آیین افتتاح طرح گاز رسانی به دهستان هکان بخش مرکزی جهرم که روز جمعه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت، اعلام شد: این طرح گاز رسانی در مسیری به طول 81 کیلومتر و با اعتبار 80 میلیارد ریال به انجام رسیده است.
دهستان هکان شامل روستاهای، کناردان، قلات، نظرآباد، برج خان‌کرم، اقبال‌آباد و باغ عوض است.
همچنین در مورد پروژه خط انتقال گاز و ایستگاه تقلیل فشار روستای حسین آباد بخش مرکز جهرم نیز عنوان شد: برای اجرای این طرح 450 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در مراسم افتتاح طرح های یاد شده بیان کرد: برای راه اندازی این پروژه ها، 34 هزار و 603 متر شبکه فلزی و پلی اتیلن، یک ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS- TBS، یک ایستگاه CGS و یک ایستگاه حفاظت، مورد استفاده قرار گرفته است.
غلامعباس حسینی افزود: همچنین 2 دستگاه صاعقه‌گیر نیز در روستاهای باغ عوض، اقبال‌آباد، برج خان کرم، نظرآباد و قلات در دهستان هکان نصب شد.
وی اظهار کرد: برای گاز رسانی به روستای حسین‌ آباد قبله بخش مرکزی و با احتساب طرح های گاز رسانی به روستاهای خرم‌آباد و سروو و خط تغذیه تقویتی شهر جهرم و گازرسانی به بیمارستان 310 تختخوابی و دانشگاه جهرم، 105 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
این طرح ها با حضور رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم افتتاح شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.