به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود رضایی، پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان شیراز افزود: با آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی باید در مورد انجام بسیاری از امور توجه و دقت کافی داشته باشیم و مبادرت به حذف برخی از برنامه های زائد و غیر ضروری از جمله تشریفات کنیم.
وی، به تجربه خود از سفرهای برون مرزی اش در مدت فعالیت در سمت نمایندگی مجلس اشاره کرد و گفت: در این مدت به بیش از 12کشور سفر کرده ام اما در هیچ یک از این کشورها، تشریفاتی مانند ایران وجود ندارد.
رضایی ادامه داد: اگر تشریفات غیر ضروری و زائد را حذف نکنیم ممکن است روزی فرا رسد که مردم به ما پشت کرده و فراموشمان کنند.

**حل مشکلات روستاهای حاشیه شیراز نیازمند عزم جدی است
یکی دیگر از نمایندگان مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان داشت: هنوز روستاهایی در اطراف این کلانشهر وجود دارد که با مشکلات عدیده ای به ویژه در حوزه آب، راه و ارتباطات مواجه هستند و باید مسئولان اجرایی این شهرستان با عزم جدی برای رفع آنها تلاش کنند.
فرج الله رجبی افزود: شهرستان شیرا،ز ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خاص خود را دارد که ضروری است مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم شیراز در اغلب موارد و رخدادها جلوتر از سایر مردم شهرهای دیگر حرکت کرده اند و همین ویژگی ورود به عرصه برای کار مدیریتی را بسیار دشوار می‌کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حدود یک سال دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و از فرماندار جدید شیراز انتظار می رود که ضمن مهیا کردن تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد ملی، از آرای مردم این کلانشهر حفاظت و صیانت کند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اواخر سال 98 برگزار خواهد شد.
در این آیین، محمدرضا امیری به عنوان فرماندار شهرستان شیراز معرفی و از خدمات اسفندیار احمدی منش سرپرست پیشین این فرمانداری تجلیل شد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.