به گزارش ایرنا، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس پنجشنبه 18 بهمن ماه در این مراسم با اشاره به سابقه فعالیت کانون گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به پنجاه و چهار سالگی کانون پرورش فکری هم نزدیک شده‌ایم.
زهرا افتخاری ادامه داد: کانون پرورش فکری در این سال‌ها توانسته است با همراهی مربیان و کارکنان گام های استواری را برای رشد و پیشرفت کودکان و نوجوانان بردارد.
وی با بیان اینکه در هر برهه زمانی نیاز های جدیدی را احساس می کنیم، بیان کرد: هر لحظه برای کانون یک آغاز است که باید برای آن تلاش و برنامه‌ریزی کرد که با توجه به احساس نیاز در حوزه مراکز تخصصی کار با کودک و نوجوان، ضمن هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای راه اندازی 6 مرکز یادشده 5 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ابراز داشت: بر این اساس یک میلیارد و نهصد میلیون ریال برای گنبد، رصد‌خانه و خرید تجهیزات مرکز نجوم ثابت و مرکز نجوم سیار که مورد استفاده کودکان و نوجوانان روستایی و حاشیه شهر است، اعتبار اختصاص داده شده است.
وی اعلام کرد: به مرکز پویانمایی و استودیو صداگذاری کانون هم جمعا یک میلیارد ریال اعتبار تعلق گرفت.
افتخاری با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی، مهارت‌های دست‌ورزی را از جمله علایق کودکان ونوجوانان دانست و گفت: در این زمینه لزوم راه‌اندازی مرکز تخصصی سفال در استان احساس شد و با خریداری 30 دستگاه چرخ سفال برقی به همراه کوره که در حدود نهصد میلیون ریال هزینه داشته است به این نیاز کودکان و نوجوانان پاسخ داده شده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بیان کرد: کارکرد مهم و اصلی کانون تقویت دانایی و توانایی کودکان ونوجوانان است و این مراکز تخصصی می‌تواند مسیر زندگی بهتر را برای آنان فراهم کند.
افتخاری در ادامه به افتخارات و دستاوردهای کانون فارس در بعد از انقلاب هم اشاره کرد و موفقیت مربیان و اعضا‌ی کانون در مسابقات ملی و بین‌المللی را دستاورد بی‌نظیری دانست که نشان از تأثیرگذاری و موفقیت کانون در عرصه‌های فرهنگی و هنری دارد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.