به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در پیام مشترک آیت الله لطف الله دژکام و عنایت الله رحیمی آمده است: چهلمین تلاءلوء فجر انقلاب اسلامی فرا رسید؛ بار دیگر بهار جان ها وزیدن گرفت؛ شکوه و تجلی 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی خون بر شمشیر نزدیک است.
در این پیام افزوده شده است: امروز دشمنان اسلام برای از بین بردن اتحاد و همبستگی مسلمین و استقامت ما ، تمامی مکر و حیله خود را بکار بسته و ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام را در محاصره سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی قرار داده اند. بیایید در این پیکار نابرابر با نصب العین قرار دادن هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر ارزش های اسلامی ، پیروز این میدان باشیم ان شاء الله.
امام جمعه شیراز و استاندار فارس در پیام خود خطاب به مردم نوشتند:بیاییم با حضور پرشکوه خود، با شور و نشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی ، صف بندی استکبارغرب، صهیونیسم جنایتکار و نظام سلطه را برهم ریزیم و ولایت مداری و ولایت عهدی خود را به رخ جهانیان نشان دهیم.
در این پیام اضافه شده است:به میدان عمل خواهیم آمد و با مشت های گره کرده، ندای وحدت اسلامی و نابودی دشمنان دین و بشریّت را سرخواهیم داد. وعده دیدار ما روز دوشنبه 22 بهمن ماه در جای جای استان و سومین حرم اهل بیت (ع). می آییم تا به ندای رهبر و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی لبیک بگوییم و زمینه ساز تحقق اهداف مترقی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی باشیم . اللهم عجل لولیک الفرج.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس 16 بهمن 97 اعلام کرد: راهپیمایی 22 بهمن در شیراز از ساعت 9:30 از سه مسیر فرعی و یک مسیر اصلی برگزار خواهد شد.
محمد رضایی اظهار کرد: میدان شهدا - میدان امام حسین - چهارراه پانزده خرداد مسیر شماره یک راهپیمایی است؛ میدان نمازی -بلوار زند- میدان امام حسین- چهارراه پانزده خرداد مسیر شماره دو خواهد بود و مسیر سوم نیز از چهارراه پیروزی آغاز می شود و با گذر از خیابان لطفعلی خان زند به چهارراه پانزده خرداد می رسد.
وی ادامه داد: مسیر اصلی راهپیمایی در شهر شیراز از چهارراه پانزده خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، بلوار آزادی و میدان آزادی تعیین شده است که حرکت راهپیمایان در این مسیر از ساعت 10 صبح آغاز می شود.
رضایی گفت: در دیگر شهرهای استان فارس ساعت 10 صبح، راهپیمایی 22 بهمن آغاز خواهد شد.
7375 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.