به گزارش ایرنا، محمد حسن صیف چهارشنبه 17 بهمن ماه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: دانشجویان این دانشگاه با نگارش 8هزار و 930 مقاله در مجلات معتبر بین المللی و 2هزار 310 مقاله در نشریات علمی ترویجی، کسب چهار مدال طلای جهانی در رشته های ورزشی، 450 مقام قهرمانی دانشجویی و همچنین ثبت 80 اختراع دانشجویی در میان دیگر دانشگاه‌ها افتخارآفرینی کرده اند.
صیف با اشاره به اینکه این دانشگاه مردمی و خیرساز است، افزود: دانشگاه پیام نور کمترین بار مالی را برای دولت و خانواده ها دارد؛ البته افزایش نرخ شهریه متناسب با تورم و نیز بر اساس مصوبه وزارت علوم با 10 درصد کمتر نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین ادامه داد: رسالت ما حرکت به سمت نظام آموزشی باز و الکترونیک است و در این زمینه تلاش کرده‌ایم کلاس‌های درس را به روی گوشی تلفن ها ببریم و و زیر ساخت این امر را فراهم کرده ایم.
صیف با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور براساس نیازسنجی منطقه ای رشته تعریف می کند، عنوان کرد: سعی کرده ایم رشته های جدید را با آمایش محلی در مناطق مختلف راه اندازی کنیم.
وی عنوان داشت: نظام آموزشی دانشگاه پیام نور با وجود گذشت سه دهه همچنان ناشناس است. این نظام آموزشی در دانشگاه های بزرگ دنیا در حال توسعه است و برتری هایی در مقایسه با دیگر نظام های آموزشی دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس همچنین به ارائه خدمات به خارج از دانشگاه ها نیز اشاره کرد و عنوان داشت: اصناف، مدیران و دانشجویان علاقه‌ مند به مهارت آموزی به مناسبت سی امین سالگرد آغاز به کار این دانشگاه می توانند از خدمات مهارتی و آموزشی خارج از این دانشگاه نیز بهره گیرند.
در این نشست از صدهزارمین دانش آموخته دانشگاه پیام نور استان فارس، سپیده احمدی دانشجوی کارشناسی رشته تحقیقات آموزشی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.