مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزون بر ۵۹۷۰ سرمایه‌گذار نسبت به انعقاد قرارداد و دریافت زمین اقدام کرده‌اند :گفت بیش از هزار و ۷۰۰ هکتار زمین به این سرمایه گذاران واگذار شده است.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر ،گفت: در استان فارس،زیرساخت های شهرک های صنعتی در  قبل از انقلاب وجود نداشت اما به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با فعالیت ها و تلاش های انجام شده  هم اکنون ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان ایجاد و کار جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین به متقاضیان را انجام میدهد 

احد فتوحی افزود : هم اکنون در تمامی شهرستانهای استان فارس حداقل یک شهرک صنعتی مستقر و زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار و توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است 

فتوحی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۹۷۵ واحد بهره بردار با اشتغالزایی افزون بر ۳۴ هزار و ۷۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۲۲ هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان مشغول به فعالیت و تولید هستند گفت:  ۲۹۹۶ واحد صنعتی نیزدر مرحله ساخت و ساز قراردارد.

 وی در ادامه با بیان اینکه واحدهای صنعتی و برندهای مطرحی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند گفت: برخی از این واحدها در سطوح جهانی مطرح هستند و تولیدات آنها در تراز جهانی است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه به نقش مهم صنعت گران در جهاد اقتصادی  و تولید کالای ایرانی که همواره موذد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب است ، اشاره کرد و گفت: صنعتگران ما در عرصه های مختلف نشان دادند که پایبند به نظام انقلاب و  رهبری هستند و با تولیدات خود این موضوع را نشان داده اند.

 وی افزود حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی به عنوان رکن مهم مورد توجه است و در این زمینه مسائل و مشکلات صنعتگران به صورت روزانه رصد و بررسی و رفع می شود.

 وی تصریح کرد : زیرساخت‌های مناسبی در شهر کها و نواحی استان ایجاد شده و ظرفیت و بستر جذب سرمایه گذار فراهم است و در این زمینه مشوق های مناسبی به فعالان صنعتی اختصاص می یابد تا شاخص های تولید و اشتغال ارتقا یابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.