به گزارش ایرنا سرهنگ مجید علی پور، دوشنبه در چهارمین روز از دهه فجر در نشست خبری اظهار داشت: ظرف 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود، دشمن با تمام توان خود تلاش کرده به این نظام لطمه بزند اما در این کار ناکام مانده و موفق به ایجاد هیچگونه خللی در روند حرکت جمهوری اسلامی نشده است.
وی اظهار داشت: دشمن با استقاده از قدرت رسانه و فریب افکار عمومی، همچنان می کوشد به اهداف شوم خود دست یابد و در مسیر انقلاب خلل ایجاد کند.
علی پور، گفت: ایران اسلامی در حوزه فناوری، دموکراسی و عرصه های مختلف، دستاوردهای فراوانی داشته اما بدخواهان و دشمنان این انقلاب تلاش می کنند آنها را کم اهمیت جلوه دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز اضافه کرد: یکی دیگر از شیوه هایی که دشمن در مورد ایران اسلامی دنبال می کند، وارونه نشان دادن ماهیت رژیم پهلوی است و در حالیکه از خصوصیات این رژیم، وابستگی و فساد بود و در مدت حاکمیت آن بر ایران، فضای خفقان چیره شده بود، اما دشمنان در تکاپو بوده و هستند تا این واقعیت سیاه را به گونه ای دیگر جلوه دهند.
علی پور ادامه داد: برجسته کردن مشکلات و تعمیم آن به کل نظام، یکی دیگر از ترفندهای دشمن است و اگر چه منکر وجود مشکلات نیستیم اما فضایی که دشمن ترسیم می کند بسیار متفاوت است.
وی، با اشاره به اینکه مهم ترین راهبرد دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی،ناامید کردن و ایجاد نارضایتی در بین مردم است، اظهار داشت: راهکار مقابله با این شیوه، خدمات رسانی به مردم است، مسئولان نیز باید بدانند که‌ مدیریت آنها از مردم و انقلاب است و قدردان این موهبت باشند.
علی پور با بیان اینکه مردم دغدغه معیشت و اشتغال دارند، اظهار داشت: باید با نگاهی به گذشته به فکر حرکت به سمت آینده بود و تنها راه حرکت رو به جلو، از درون نظام محقق می شود و اگر به اقتصاد مقاومتی عینیت بخشیم این مسیر برایمان هموار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) در شیراز در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برنامه هایی که این نهاد برای گرامیداشت دهه فجر و پاسداشت انقلاب تدارک دیده است، گفت: این برنامه ها مشتمل بر 6 سرفصل، بزرگداشت انقلاب، بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، آیین های فرهنگی و هنری، رقابت های ورزشی و نشست های بصیرتی است.
علی پور افزود: در این ایام در مجموع 85 عنوان برنامه از سوی این نهاد برگزار می شود.
به گفته وی، همچنین در این دهه 110طرح عمرانی که شامل ساخت واحد مسکونی برای محرومان، برگزاری 10 کارگاه اشتغالزایی، تهیه انشعاب فاضلاب، راه اندازی زمین ورزشی و ساخت خانه عالم در مناطق روستایی است به بهره برداری می رسد.
علی پور ادامه داد: تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان، اجرای 14 برنامه فرهنگی و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه هایی است که این نهاد برای دهه فجر تدارک دیده است.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.