به گزارش ایرنا، دوشنبه 15 بهمن، فیلم جان ‌دار به کارگردانی حسین امیری دوناری و پدرام پورامیری با بازی فاطمه معتمد آریا، حامد بهداد،جواد عزتی،علی شادمان و باران کوثری ساعت 18 در تالار حافظ اکران می‌شود که این فیلم در نظرسنجی مخاطبان جشنواره در شیراز در میان ده فیلم برتر از دید مخاطبان قرار گرفته است.
زهرمار به کارگردانی جواد رضویان و با بازی سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی در ساعت 21 در تالار حافظ اکران می شود که درونمایه این فیلم طنز اجتماعی است.
قصر شیرین جدیدترین ساخته سیدرضا میرکریمی است که در ساعت 19 در سالن نارنجی هنر شهر آفتاب اکران می‌شود.این فیلم نخستین همکاری این کارگردان با حامد بهداد به شمار می‌رود و درونمایه‌ ای اجتماعی دارد.
مردی بدون سایه اثرعلیرضا رئیسیان در ساعت 18 در سالن آبی هنرشهر آفتاب بر روی پرده می‌رود. این فیلم نیز به مشکلات اجتماعی در حوزه خانواده و طلاق پرداخته است. در میان بازیگران این فیلم فهرستی بلندبالا از هنرمندان مطرح دیده می‌شود. لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و نسیم ادبی از بازیگران این فیلم هستند.
سمفونی نهم اثر محمدرضا هنرمند از ساعت 20 در سالن آبی اکران خواهد شد. این فیلم با بازی ساره بیات، حمید فرخ نژاد، پژمان بازغی، محمدرضا فروتن، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان و علیرضا کمالی در ژانر فانتری ساخته شده است و درون مایه آن مرگ است.
شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار از ساعت 21 در پردیس سینمایی گلستان اکران می‌شود. این فیلم به برشی از زندگی عبدالمالک ریگی و برادرش عبدالحمید می‌پردازد و الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و شبنم مقدمی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم براساس رویداد‌های واقعی است و اکران آن در سومین شب جشنواره در تالار حافظ با تشویق‌های ممتد تماشاگران همراه بود.
براساس اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شیراز، مخاطبان شیرازی تاکنون به 10 فیلم برتر از نگاه مخاطبان رای داده‌اند که عبارت‌اند از: متری شش و نیم، قصرشیرین، ناگهان درخت، طلا، سرخپوست، مسخره باز، جان دار، سال دوم دانشکده من، سمفونی نهم و آشفته‌گی.
هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با اکران 23 عنوان فیلم از دوازدهم بهمن آغاز شده و تا بیست و دوم بهمن ماه در سه سالن سینما هنر شهر آفتاب، پردیس سینمایی گلستان و تالار حافظ ادامه دارد.
7375 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.