به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان لامرد، یکشنبه در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، نهادها و دستگاه های اجرایی این شهرستان بخشی از خدمات و دستاوردهای خود را ظرف چهار دهه در زمینه های مختلف در قالب 20 غرفه به نمایش عموم گذاشته اند.
حسین شبانی نژاد افزود: همچنین در این نمایشگاه، توانمندی های شهرستان لامرد در حوزه صنعت، صنایع دستی و گردشگری نیز به نمایش گذاشته شده و در کنار آن کارگاه ها و نشست های آموزشی برپا شده است.
او بیان داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا مسئولان اداره های مختلف با حضور در این مکان، عملکرد و خدمات خود را برای مردم تبیین و اطلاع رسانی کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می کوشند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند در حالیکه مردم همواره وفادار به انقلاب و نظام بوده اند و باوجود همه مشکلات و تحریم ها علیه کشورمان اما همچنان مقاوم و استوار پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.
فرماندار شهرستان لامرد همچنین بیان کرد: در دهه فرخنده فجر امسال نیز 83 طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و 11 پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
نمایشگاه چلچراغ تا بیست و دوم بهمن ماه جاری از ساعت 15 تا 21 در سالن شهدای فرهنگی واقع در بلوار معلم شهر لامرد برای بازدید علاقه مندان دایر است.
شهرستان لامرد در فاصله 365 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.