به گزارش ایرنا، عنایت الله رحیمی عصر شنبه در دیدار با آزادگان انقلاب عنوان کرد: افرادی که بر مبنای اعتقادات اسلامی به دنبال دگرگونی های اجتماعی و سیاسی بودند به ملت و مردم می اندیشیدند و متحمل زجرها و آسیب‌هایی شدند که رژیم پیشین به آنها رسانده است.
وی با بیان اینکه مسئولیت ودیعه ای الهی است، ابراز داشت: این فرصت نعمتی خدادادی است که مصدر امر اجرای کارهای خیر و عمران و آبادانی کشور است؛ از همین رو باید طبق آموزه‌های دینی خود عمل کنیم تا خشنودی خدا را در پی داشته باشد و این خشنودی از راه خدمت به خلق خدا و همنوعان می‌گذرد.
استاندار فارس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در سن چهل سالگی و سرشار از تجارب تلخ و شیرین است، اضافه کرد: باید تجاربی را که منجر به توسعه، عمران، آبادانی، اجرای عدالت و ترویج شعائر اسلامی می‌شود، تقویت کنیم و آنها را که باعث گلایه است برطرف سازیم.
وی با اشاره به اینکه نظام ثمره خون شهدای گرانقدری است، افزود: جایگاه همه شهدا، چه شهدای سیاسی قبل از انقلاب و چه شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس امروز مورد طمع استکبار است و استکبار در پی این است که مردم را از آرمان‌ها دور کند.
استاندار فارس با بیان اینکه بسیاری از آرمان‌ها امروز محقق شده است، گفت : یقینا با حضور جوانانی که تحت تاثیر تعالیم روشنگر یادگاران انقلاب هستند می‌توان آینده ای بهتر برای اهداف بلند و متعالی پیمود و پرچم اسلام را به صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر (عج) رساند.

** ملت با همدلی گام بردارند
در این آیین سید محمد مهدی جعفری استاد دانشگاه و آزاده دوران انقلاب گفت: برای سربلندی ملت از همه تجارب و تخصص ها استفاده شود و هیچ دانش و کار سودمندی به کنارگذاشته نشود.
استان فارس 157 شهید انقلابی تقدیم کرده است و از 70 آزاده سیاسی 17 نفر به دیدار حق شتافته اند.
/18767375
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.