به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شیراز با همکاری کانون بازنشستگان شیراز و تشکیلات خانه کارگر استان فارس و همچنین مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

علی راستگو، رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در این مراسم گفت: در تلاشیم تا در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت کارگران و بازنشستگان شیراز جلساتی را با مسئولان برگزار کنیم تا در ادامه بتوانیم مطالباتمان را با آنها در میان بگذاریم.

وی با بیان اینکه در جهت بهبود وضعیت کارگران و بازنشستگان هیات مدیره کانون بازنشتگان شیراز و خانه کارگر فارس از ارائه‌‌‌نظر و پیشنهادات بازنشستگان و کارگران استقبال می‌‌کند، اظهار داشت: بازنشستگان و کارگران با تدبیر و درایتی که دارند، می‌‌‌توانند با ارایه نظرات و پیشنهادات به ما اقداماتی انجام دهند تا مسیر آینده را هموارتر شود.

عضو هیات عالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه نباید به دنبال تفرقه و جدایی باشیم، تصریح کرد: با هدف تلاش و پیشرفت در این بخش نیازمند یک وحدت و همگرایی هستیم چراکه ایجاد تفرقه و جدایی مانع پیشرفت و توسعه در تمامی بخش‌‌‌ها می‌‌‌شود.

راستگو خواستار تقویت ظرفیت مشورت‌‌پذیری در میان اعضا بازنشتگان شد و خاطرنشان کرد: با بررسی از پیشرفت‌‌‌هایی که از گذشته تاکنون در بسیاری از بخش‌‌ها حاصل شده است، می‌‌بینیم که تمام این دستاوردها مرهون انسجام، دوستی و همکاری است چراکه عدم مشورت و همکاری سبب می‌‌‌شود لطمات جبران‌‌ناپذیری به ما وارد شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از شرکتکنندگان ابراز داشت: با وجود فراز و نشیب‌‌های موجود در این بخش ایجاد و تشکیل هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر شیراز اقدامی ستودنی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.