هجدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز در حالی برگزار شد که در نخستین اکران خود با مشکل فنی مواجه شد. تماشاکنندگان در حالی سالن سبز حافظ را به نشانه اعتراض ترک کردند که پیش از این مسئولان وعده داده بودند مشکلات صوت و تصویر و فنی این سالن را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۸ امروز قرار بود فیلم سرخپوست در تالار حافظ شیراز اکران شود که پس از گذشت یک ساعت و ۳۰ دقیقه معطلی مردم، این فیلم با مشکلات فنی مواجه شد و نتوانست به نمایش درآید.

این موضوع که با واکنش‌‌های تند تماشاگران حاضر در سالن مواجه شد که این امر بیانگر این مطلب است که باید پیش‌‌‌‌بینی این مسائل قبل از فروش بلیط به مخاطبان می‌‌شد و از طرفی ارسال فیلم‌‌ها که با کدهای امنیتی برای مراکز استان‌‌‌ها ارسال می‌‌‌شود، در دوره‌‌های پیشین جشنواره نیز مشکلاتی را به همراه داشته است.

خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در میان همهمه تماشاگران حاضر در تالار حافظ شیراز گفت: با وجود تمامی تلاش‌ها ارسال فایل فیلم و کدهای امنیتی از سوی دبیرخانه جشنواره تهران میسر نشد و ان‌‌‌شاالله در تاریخ دیگری در طول جشنواره این سانس در نظر گرفته می‌‌‌شود تا مخاطبان هنر هفتم فیلم سرخپوست را ببینند.

وی افزود: در صورتی که گذاشتن مجدد فیلم سرخپوست در جدول جشنواره و دیدن آن برای تماشاگران مقدور نبود، وجه پرداختی به حساب آنها بازگذرانده می‌‌شود.

سانس نخست جشنواره فیلم فجر در تالار حافظ تبعات سنگینی از جمله ناراحتی تماشاگران را در پی داشت تا شاید در روزهای آینده جشنواره دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و اتفاقات بهتری برای جشنواره فیلم فجر شیراز رقم بخورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.